Mans veikals
LOADER
Izvēlne
Preces

Sūdzību procedūra PEPCO

Viss, kas jums jādara, – jāapmeklē kāds no PEPCO veikaliem, kurā jūs varat aizpildīt sūdzības veidlapu, ko iespējams saņemt pie kases. Lūdzu, atcerieties paņemt līdzi preci, kurai konstatēts defekts, kopā ar pirkuma apliecinājumu – čeku, bankas konta izrakstu vai liecinieku, kurš apstiprina, ka prece pirkta mūsu veikalā.

Sūdzība tiks izskatīta likumā noteikto 14 dienu laikā; mēs jūs informēsim pa tālruni, pastu vai e-pastu – pēc jūsu ieskatiem.

Kā iesniegt sūdzību par preci?

01

01

Apmeklējiet PEPCO veikalu ar bojāto preci un pirkuma čeku

Jums ir 2 gadi laika kopš pirkuma dienas, lai iesniegtu sūdzību jebkurā veikalā. Ņemiet konkrēto preci līdzi, kopā ar pirkuma apliecinājumu – čeku, bankas konta izrakstu – vai ierodieties kopā ar liecinieku, kurš apstiprinās pirkšanas faktu.

02

02

Aizpildiet sūdzības veidlapu

Palūdziet veidlapu veikala kasierim vai lejupielādējiet no mūsu tīmekļa vietnes. Iesniedziet aizpildīto veidlapu kopā ar bojāto preci apkalpojošajam personālam.

03

03

Gaidiet lēmumu par iesniegto sūdzību

14 darba dienu laikā pēc sūdzības iesniegšanas datuma mēs jūs informēsim par lēmumu.

04

04

Saņemiet naudas atmaksu par sūdzībā norādītajām precēm

Pozitīva lēmuma gadījumā, dodieties uz veikalu, kurā iesniedzāt sūdzību, lai saņemtu atpakaļ naudu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai varu atdot atpakaļ preci, kas neatbilst tam, ko gaidīju?

Visi mūsu veikali piedāvā naudas atgriešanas garantiju: pircēji 30 dienu laikā var atdot atpakaļ preci, nebojātu un “kā jaunas” stāvoklī kopā ar pirkuma pierādījumu – čeku un neskartu cenas birku. Vairāk informācijas par naudas atgriešanas garantiju atradīsiet šeit.

Vai varu atdot atpakaļ preci kādā citā veikalā, ne tajā, kur to iegādājos?

Jā, preces var atdot atpakaļ jebkurā PEPCO veikalā Latvijā. Vairāk varat lasīt šeit.

Vai varu atdot atpakaļ preci bez čeka?

Preci bez čeka atgriezt nevar. Čeks ir nepieciešams, lai šo preci izņemtu no pārdoto preču reģistra un atkal to reģistrētu kā krājumā esošu preci.

Vai varu atdot atpakaļ preci bez birkas?

Diemžēl to nevar. Mēs prasām, lai prece veikalā tiktu atdota atpakaļ nebojāta, savā iepakojumā un ar birku, “kā jaunas” preces pārdodamā stāvoklī.

Kādas preces nevar atdot atpakaļ?

Atpakaļ nevar atdot dažas personiska lietojuma preces. Pilns saraksts ir pieejams ŠEIT.

Cik ilgs laiks paies, kamēr atdodamā nauda tiks ieskaitīta bankas kontā?

Kolīdz sūdzība tiek apmierināta vai prece ir atdota atpakaļ, atdodamā nauda maksājumu kartei piesaistītajā kontā jāieskaita 14 dienu laikā pēc sūdzības apmierināšanas vai preces atpakaļatdošanas.

Kāds ir PEPCO preču garantijas periods?

PEPCO veikalos iegādāto preču garantijas periods ir 2 gadi. Ja garantijas perioda laikā esat konstatējuši kādus kvalitātes defektus, iesakām iesniegt sūdzību jebkurā veikalā. Vairāk informācijas var atrast ŠEIT.

Kā varu sūdzēties par PEPCO veikalā pirktu preci?

Mēs pieņemam sūdzības visos PEPCO veikalos. Jums tikai jāatnes brāķa prece, jāuzrāda pirkuma apliecinājums (čeks, kartei piesaistītā bankas konta izraksts) vai jāierodas kopā ar liecinieku, kurš apstiprinās pirkšanas faktu, un jāaizpilda sūdzības veidlapa. Mēs izskatīsim jūsu sūdzību likumā noteiktajā 14 dienu termiņā. Vairāk informācijas var atrast ŠEIT.

Esmu iesniegusi/-dzis sūdzību, kas tika noraidīta. Kā varu rīkoties?

Ja jūsu sūdzība tika noraidīta un jūs nepieņemat šādu lēmumu, jums ir tiesības šo lēmumu pārsūdzēt PEPCO veikalā. Šajā procesā tiek ievēroti tādi paši noteikumi kā parastas sūdzības gadījumā.

Kāda ir atšķirība starp atpakaļatdošanu un sūdzību?

Atpakaļatdošanu var veikt 30 dienu laikā pēc pilnas vērtības preces iegādes, ar preces oriģinālo birku un čeku kā pirkuma pierādījumu. Savukārt sūdzību par jebkuru nepilnas vērtības (lietotu) preci pircējam ir tiesības iesniegt 2 gadu laikā pēc iegādes, ja tiek konstatēti kādi kvalitātes defekti. Sūdzības var iesniegt, pamatojoties uz čeku, bankas konta izrakstu vai liecinieka apliecinātu pirkšanas faktu. Gan atpakaļatdošanu, gan sūdzības iesniegšanu var veikt jebkurā PEPCO veikalā.

Kā varu iesniegt sūdzību vai atsauksmi?

Sūdzības un atsauksmes var iesniegt, izmantojot saziņas veidlapu, kas pieejama mūsu tīmekļa vietnē, un nosūtot ziņu uz adresi: klients.lv@pepco.eu vai – tieši veikalā – aizpildot klientu aptaujas veidlapu, ko pircējam pēc pieprasījuma izsniedz pie kases.

Klientu serviss

Jums ir jautājums? Uzrakstiet mums!
Mūsu klientu servisa darbinieki priecāsies sniegt atbildes.

Jums varētu patikt arī