Reklamācija
Šī iemesla dēļ mūsu sūdzību izskatīšanas process ir viegls un ātrs. Iegādājoties preces PEPCO veikalos, jūs vienmēr 2 gadu laikā varat iesniegt sūdzību, ja šajā laikā esat konstatējuši iegādātās preces kvalitātes trūkumus.

Sūdzību procedūra PEPCO
Viss, kas jums jādara, – jāapmeklē kāds no PEPCO veikaliem, kurā jūs varat aizpildīt sūdzības veidlapu, ko iespējams saņemt pie kases. Lūdzu, atcerieties paņemt līdzi preci, kurai konstatēts defekts, kopā ar pirkuma apliecinājumu – čeku, bankas konta izrakstu vai liecinieku, kurš apstiprina, ka prece pirkta mūsu veikalā.
Sūdzība tiks izskatīta likumā noteikto 14 dienu laikā; mēs jūs informēsim pa tālruni, pastu vai e-pastu – pēc jūsu ieskatiem.
01
01
Apmeklējiet PEPCO veikalu ar bojāto preci un pirkuma čeku
02
02
Aizpildiet sūdzības veidlapu
03
03
Gaidiet lēmumu par iesniegto sūdzību
04
04
Saņemiet naudas atmaksu par sūdzībā norādītajām precēm
Biežāk uzdotie jautājumi
Visi mūsu veikali piedāvā naudas atgriešanas garantiju: pircēji 30 dienu laikā var atdot atpakaļ preci, nebojātu un “kā jaunas” stāvoklī kopā ar pirkuma pierādījumu – čeku un neskartu cenas birku. Vairāk informācijas par naudas atgriešanas garantiju atradīsiet šeit.
Jā, preces var atdot atpakaļ jebkurā PEPCO veikalā Latvijā. Vairāk varat lasīt šeit.
Preci bez čeka atgriezt nevar. Čeks ir nepieciešams, lai šo preci izņemtu no pārdoto preču reģistra un atkal to reģistrētu kā krājumā esošu preci.
Diemžēl to nevar. Mēs prasām, lai prece veikalā tiktu atdota atpakaļ nebojāta, savā iepakojumā un ar birku, “kā jaunas” preces pārdodamā stāvoklī.
Atpakaļ nevar atdot dažas personiska lietojuma preces. Pilns saraksts ir pieejams ŠEIT.
Kolīdz sūdzība tiek apmierināta vai prece ir atdota atpakaļ, atdodamā nauda maksājumu kartei piesaistītajā kontā jāieskaita 14 dienu laikā pēc sūdzības apmierināšanas vai preces atpakaļatdošanas.
PEPCO veikalos iegādāto preču garantijas periods ir 2 gadi. Ja garantijas perioda laikā esat konstatējuši kādus kvalitātes defektus, iesakām iesniegt sūdzību jebkurā veikalā. Vairāk informācijas var atrast ŠEIT.
Mēs pieņemam sūdzības visos PEPCO veikalos. Jums tikai jāatnes brāķa prece, jāuzrāda pirkuma apliecinājums (čeks, kartei piesaistītā bankas konta izraksts) vai jāierodas kopā ar liecinieku, kurš apstiprinās pirkšanas faktu, un jāaizpilda sūdzības veidlapa. Mēs izskatīsim jūsu sūdzību likumā noteiktajā 14 dienu termiņā. Vairāk informācijas var atrast ŠEIT.
Ja jūsu sūdzība tika noraidīta un jūs nepieņemat šādu lēmumu, jums ir tiesības šo lēmumu pārsūdzēt PEPCO veikalā. Šajā procesā tiek ievēroti tādi paši noteikumi kā parastas sūdzības gadījumā.
Atpakaļatdošanu var veikt 30 dienu laikā pēc pilnas vērtības preces iegādes, ar preces oriģinālo birku un čeku kā pirkuma pierādījumu. Savukārt sūdzību par jebkuru nepilnas vērtības (lietotu) preci pircējam ir tiesības iesniegt 2 gadu laikā pēc iegādes, ja tiek konstatēti kādi kvalitātes defekti. Sūdzības var iesniegt, pamatojoties uz čeku, bankas konta izrakstu vai liecinieka apliecinātu pirkšanas faktu. Gan atpakaļatdošanu, gan sūdzības iesniegšanu var veikt jebkurā PEPCO veikalā.
Sūdzības un atsauksmes var iesniegt, izmantojot saziņas veidlapu, kas pieejama mūsu tīmekļa vietnē, un nosūtot ziņu uz adresi: klients.lv@pepco.eu vai – tieši veikalā – aizpildot klientu aptaujas veidlapu, ko pircējam pēc pieprasījuma izsniedz pie kases.
Klientu serviss
Mūsu klientu servisa darbinieki priecāsies sniegt atbildes.