Vairāk par mazāk... katru dienu!

Mēs izmantojam sīkdatnes ar mārketingu un statistiku saistītiem mērķiem, lai mūsu piedāvājumu piemērotu jūsu vajadzībām. Jūs jebkurā brīdī varat mainīt savus pārlūka iestatījumus, piekrītot saņemt noteiktas mūsu sīkdatnes vai atsakoties no to saņemšanas. Ja vien jūs nemainīsiet savus noklusējuma iestatījumus, mēs jūsu ierīcē (datorā, viedtālrunī u.c.) glabāsim sīkdatnes un piekļūsim tām augšminētajiem mērķiem. Papildu informāciju lūdzu skatīt mūsu privātuma politikā.

BUJ


Izlasiet Biežāk uzdotie jautājumi, lai atrastu atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par PEPCO!

 

1

Kur es varu atrast tuvāko PEPCO veikalu?

Lūdzu, izmantojiet PEPCO veikalu meklēšanas sadaļu! Tur ir attēlota karte ar visiem veikaliem Latvijā. 

2

Kur es varu atrast PEPCO veikalu tālruņa numurus?

Mūsu veikalos nav klientiem paredzētu kontakttālruņu. Ja Jums rodas kāds jautājums, lūdzu, dodieties uz kādu no veikaliem, lai to noskaidrotu to vai sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu: klients.lv@pepco.eu.

3

Kādi ir PEPCO veikalu darbalaiki?

Lūdzu, izmantojiet PEPCO veikalu meklēšanas sadaļu! Tur ir attēlota karte ar visiem veikaliem Latvijā, kur ir norādītas veikalu adreses un darbalaiki.

4

Vai PEPCO ir tiešsaistes veikals?

PEPCO pārdod preces tikai fiziski pieejamos veikalos. Kopš uzņēmuma pirmsākumiem PEPCO ir koncentrējies uz to, lai izvietotu veikalus pēc iespējas ērtākās atrašanās vietās. Mūsu veikalu ķēde ir pietiekami plaša, lai iespējami daudziem pircējiem nodrošinātu piekļuvi plašajam preču klāstam. Vēlamies būt tuvāk klientiem, tāpēc mūsu veikali bieži vien atrodas lielveikalos vai tirdzniecības centros, lai sniegtu vispusīgu preču piedāvājumu ikvienam. 

5

Vai es varu iegādāties PEPCO dāvanu karti?

Šobrīd PEPCO nepiedāvājam dāvanu kartes.

6

Kāpēc manā pilsētā nav PEPCO veikala?

Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai paplašinātu mūsu veikalu tīklu. Mēs vēlamies būt pēc iespējas tuvāk mūsu klientiem. Mēs ceram, ka jau tuvākajā nākotnē mēs svinēsim jauna PEPCO veikala atvēršanu tieši Jūsu pilsētā. Par veikalu atvēršanām vienmēr ziņojam mūsu Facebook lapā un oficiālajā mājaslapā.

7

Kur es varu atrast informāciju par PEPCO veikaliem citās valstīs?

Mūsu mājaslapā augšējā labajā pusē ir nolaižams saraksts ar visām valstīm, kurās mums ir veikali. Katrai valstij varat atrast veikalu meklēšana rīku, kur parādīsies veikalu atrašanās vietas.

 

1

Vai es varu atgriezt vai samainīt preci?

Preci PEPCO veikalos varat atgriezt 30 dienu laikā. Lai veiktu atgriešanu, līdzi ņemiet čeku un preci (nebojātu preci kopā ar oriģinālo iepakojumu un cenu zīmi). Summa tiek atgriezta tādā pat veidā kā tika sākotnēji maksāts par preci (skaidras naudas atgriešana, bezskaidras naudas (maksājumu kartes maksājuma) atgriešana). 

2

Vai es varu atgriezt preci citā veikalā nevis tajā, kurā es to iegādājos?

Jā, Jūs varat atgriezt preci jebkurā PEPCO veikalā.

3

Vai es varu atgriezt (samainīt) preci bez čeka?

Diemžēl bez čeka atgriešana vai maiņa nav iespējama. Čeks ir nepieciešams, lai veiktu atgriešanas darbības kases sistēmā.

4

Vai es varu atgriezt vai samainīt preci bez cenu zīmes?

Diemžēl bez cenu zīmes atgriešana vai maiņa nav iespējama.

5

Kādas preces nevar atgriezt?

Atgriezt nevar dažādas personīgās lietošanas preces. 

6

Kāds ir garantijas periods PEPCO precēm?

Garantijas periods precēm, kas iegādātas PEPCO veikalos, ir 2 gadi. Ja Jūsu iegādātajai precei rodas kādi kvalitātes defekti garantijas perioda laikā, aicinām Jūs iesniegt sūdzību jebkurā PEPCO veikalā.

7

Kā es varu izteikt sūdzību par preci, kuru iegādājos PEPCO veikalā?

Iesniegt sūdzību var jebkurā PEPCO veikalā. Ņemiet līdzi Jūsu iegādāto preci un pirkuma pierādījumu (čeku, bankas konta izrakstu) un aizpildiet sūdzības veidlapu. Mēs apstrādāsim Jūsu sūdzību 14 darba dienu laikā.

8

Mana sūdzība tika noraidīta. Ko man darīt?

Ja Jūsu sūdzība tika noraidīta un Jūs šādam lēmumam nepiekrītat, Jūs varat pārsūdzēt sākotnējo sūdzību PEPCO veikalā. Šis process ir tāds pats kā parastai sūdzībai – Jums būs jāaizpilda sūdzības veidlapa.

9

Cik ilgā laikā pēc atgriešanas veikšanas manā bankas kontā tiks ieskaitīta nauda?

Līdzko sūdzība ir pieņemta vai prece atgriezta, naudas pārskaitījumam uz Jūsu bankas kontu jānotiek 14 dienu laikā. 

10

Vai es varu iesniegt top-up vai paysafecard sūdzību?

Pašlaik paysafecard nav pieejams PEPCO veikalos Latvijas teritorijā.
11

Kāda ir atšķirība starp sūdzību un atgriešanu?

Atgriešanu var veikt 30 dienu laikā precei, kas nav bojāta, ir oriģinālajā iepakojumā kopā ar cenu zīmēm, kā arī ir jābūt pirkuma pierādījumam jeb čekam. Taču sūdzību varat iesniegt arī par lietotām precēm līdz pat 2 gadus pēc iegādes brīža tādā gadījumā, ja Jums rodas kādi kvalitātes defekti. Sūdzību varat iesniegt, balstoties uz čeku vai bankas konta izrakstu. Gan sūdzības iesniegšanu, gan atgriešanu varat veikt jebkurā PEPCO veikalā Latvijā. 

12

Kā es varu iesniegt atsauksmi?

Atsauksmi varat iesniegt rakstot uz e-pastu: klients.lv@pepco.eu

 

1

Kur es varu uzzināt par preču pieejamību veikalos?

Aktuālāko informāciju par preču pieejamību veikalos varat saņemt rakstot uz klients.lv@pepco.eu vai apmeklējot kādu no veikaliem.

2

Vai es varu rezervēt preci PEPCO veikalā?

Nē, mūsu veikalos šādas iespējas nav.

3

Vai preces, kas ir attēlotas bukletos, ir pieejamas visos veikalos?

Jā, preces, kuras ir parādītas bukletos ir pieejamas visos PEPCO veikalos.

4

Vai preces, kas ir attēlotas mājaslapā, ir pieejamas visos veikalos?

Mājaslapā (nevis bukletā) piedāvājums var atšķirties no pieejamā preču daudzuma veikalos (dažas preces var būt pieejamas tikai atsevišķos veikalos). Lūdzu, ņemiet vērā, ka attēlos, kas ir mājaslapā, ir izrādīti preču piemēri, tāpēc pastāv iespējamība, ka var būt nelielas atšķirības no reālajām precēm.

5

Cik bieži ir preču piegādes PEPCO veikalos?

Preču piegāde veikalos notiek trīs vai četras reizes nedēļā. Piegādes dienas katram veikalam var atšķirties.

6

Kur es varu apskatīt jaunāko PEPCO preču piedāvājumu?

Jūs varat atrast jaunāko PEPCO preču piedāvājumu mūsu mājaslapā, bukletos un Facebook PEPCO Latvija lapā.
7

Kur es varu atrast informāciju par izpārdošanām?

Informāciju par izpārdošanām vai atlaidēm varat atrast mūsu mājaslapā, bukletos un Facebook PEPCO Latvija lapā.

1

Vai es varu norēķināties ar Sodexo kuponiem PEPCO veikalos?

Nē, šāda iespēja pagaidām nav pieejama PEPCO veikalos.

2

Vai es varu norēķināties ar Sodexo karti PEPCO veikalos?

Nē, šāda iespēja pagaidām nav pieejama PEPCO veikalos.

3

Vai PEPCO veikalos ir iespējams noformēt Tax Free veidlapu?

Jā.

4

Vai es varu iegādāties preces, izmantojot paysafecard?

Nē, šāda iespēja pagaidām nav pieejama PEPCO veikalos.

5

Vai ir pieejama priekšapmaksas karšu papildināšana PEPCO veikalos?

Pašlaik šāda opcija nav pieejama.

6

Vai es varu saņemt PVN rēķinu PEPCO veikalos?

Jūs varat saņemt PVN rēķinu par iegādātajām precēm jebkurā PEPCO veikalā. Pavadzīme tiek izsniegta, pamatojoties uz attiecīgajiem likumiem, 7 dienu laikā no preču iegādes brīža, pamatojoties uz fiskālo čeku.

7

Vai es varu saņemt čeka kopiju?

Nē, čeks tiek izdrukāts tikai vienreiz, kad tiek veikts pirkums, un tas nedrīkst būt kopēts.
8

Vai es varu uz veikalu atnest izlietotās baterijas?

Jā, mūsu veikalos ir pieejamas izlietoto bateriju kastes.
1

Kā es varu nosūtīt telpu nomas piedāvājumus?

Sazinieties ar mums, izmantojot veidlapu, kas ir pieejama mūsu mājaslapā, sadaļā “Telpu noma”.

2

Kā es varu nosūtīt sadarbības piedāvājumus?

Sazinieties ar mums, izmantojot veidlapu, kas ir pieejama mūsu mājaslapā, sadaļā “Administrācija”. Jūsu ziņa tiks pārsūtīta attiecīgajai nodaļai.

3

Kur es varu pieteikties darbā PEPCO?

Visas aktuālās veikalu vakances varat apskatīt mūsu mājaslapā, sadaļā Karjera. Pieteikumu varat nosūtīt caur mūsu mājaslapu vai iesniegt veikalā, kurā vēlaties strādāt. Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar šo procesu, lūdzu, rakstiet mums uz e-pastu: vakances@pepco.eu.

4

Kā es varu pieteikties darbā PEPCO galvenajā birojā?

Visas aktuālās biroja vakances varat apskatīt mūsu mājaslapā, sadaļā Karjera. Pieteikumu varat nosūtīt caur mūsu mājaslapu. Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar šo procesu, lūdzu, rakstiet mums uz e-pastu: vakances@pepco.eu.
5

Kur es varu atrast papildu informāciju par darbu PEPCO uzņēmumā?

Visas aktuālās vakances varat apskatīt mūsu mājaslapā, sadaļā Karjera. Tur ir visa jaunākā informācija par PEPCO darba iespējām. Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar šo procesu, lūdzu, rakstiet mums uz e-pastu: vakances@pepco.eu.
6

Vai PEPCO piedāvā prakses programmas?

Lūdzu, apskatiet mūsu mājaslapas sadaļu Karjera. Tur ir visa jaunākā informācija par PEPCO darba iespējām. Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar šo procesu, lūdzu, rakstiet mums uz e-pastu: vakances@pepco.eu.

7

Manam pieteikumam vēl joprojām nav atbildes. Ko man darīt?

Ja Jums rodas kādi papildus jautājumi saistībā ar atlases procesu, lūdzu, rakstiet mums uz e-pastu: vakances@pepco.eu.

 

Zobacz także


Informacje
dla klientów

Atrast veikalu


Jūsu veikals