Mans veikals
LOADER
Izvēlne
Preces

Veikali

Kur atrodas tuvākais veikals?

Iesakām izmantot mūsu veikalu meklētāju. Tajā būs visu Latvijā esošo PEPCO veikalu karte.

Kur es varu atrast PEPCO veikalu tālruņa numurus?

Mūsu veikalos nav klientiem paredzētu kontakttālruņu. Ja Jums rodas kāds jautājums, lūdzu, dodieties uz kādu no veikaliem, lai to noskaidrotu to vai sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu: klients.lv@pepco.eu.

Kādi ir PEPCO veikalu darba laiki?

Lūdzu, izmantojiet mūsu PEPCO veikalu meklētāju. Tajā būs karte, kurā parādītas visu mūsu Latvijā esošo veikalu atrašanās vietas ar to adresēm un darba laikiem.

Vai jums ir tiešsaistes veikals?

PEPCO tirgojas tikai tradicionālos veikalos. No paša sākuma esam savu galveno uzmanību pievērsuši perfekti izvietotu un noformētu tradicionālo veikalu izveidei. Mūsu mazumtirdzniecības ķēde ir pietiekami liela, lai nodrošinātu iespējami lielākajai pircēju grupai tiešu piekļuvi plašam preču piedāvājumam.

Vēlamies palikt savu pircēju tuvumā, kuri mūs var atrast lielu un mazu pilsētu centros un lielveikalos, kur līdz ar pārtikas veikaliem un ēstuvēm arī mēs nodrošinām visaptverošu piedāvājumu.

Kādēļ manā pilsētā nav PEPCO veikala?

Visu laiku mēs strādājam pie savas tradicionālo veikalu ķēdes izvēršanas. Mūsu nolūks ir būt pēc iespējas tuvāk saviem pircējiem. Mēs ļoti ceram, ka drīzumā varēsim svinēt jauna PEPCO veikala atklāšanu arī jūsu dzīvesvietā.

Kur atrast informāciju par ārvalstīs esošajiem PEPCO veikaliem?

Augšējā izvēlnes joslā ir atrodams saraksts ar valstīm, kurās pieejami PEPCO veikali. Tīmekļa vietnes versijā angļu valodā tiek piedāvāts PEPCO veikalu meklētājs. Izmantojiet to, lai izskatītu visu veikalu atrašanās vietas katrā valstī, kurā strādājam.

Atpakaļatdošana, apmaiņa, garantija

Vai varu atdot atpakaļ preci, kas neatbilst tam, ko gaidīju?

Visi mūsu veikali piedāvā naudas atgriešanas garantiju: pircēji 30 dienu laikā var atdot atpakaļ preci, nebojātu un “kā jaunas” stāvoklī kopā ar pirkuma pierādījumu – čeku un neskartu cenas birku. Vairāk informācijas par naudas atgriešanas garantiju atradīsiet šeit.

Vai varu atdot atpakaļ preci kādā citā veikalā, ne tajā, kur to iegādājos?

Jā, preces var atdot atpakaļ jebkurā PEPCO veikalā Latvijā. Vairāk varat lasīt šeit.

Vai varu atdot atpakaļ preci bez čeka?

Preci bez čeka atgriezt nevar. Čeks ir nepieciešams, lai šo preci izņemtu no pārdoto preču reģistra un atkal to reģistrētu kā krājumā esošu preci.

Vai varu atdot atpakaļ preci bez birkas?

Diemžēl to nevar. Mēs prasām, lai prece veikalā tiktu atdota atpakaļ nebojāta, savā iepakojumā un ar birku, “kā jaunas” preces pārdodamā stāvoklī.

Kādas preces nevar atdot atpakaļ?

Atpakaļ nevar atdot dažas personiska lietojuma preces. Pilns saraksts ir pieejams ŠEIT.

Cik ilgs laiks paies, kamēr atdodamā nauda tiks ieskaitīta bankas kontā?

Kolīdz sūdzība tiek apmierināta vai prece ir atdota atpakaļ, atdodamā nauda maksājumu kartei piesaistītajā kontā jāieskaita 14 dienu laikā pēc sūdzības apmierināšanas vai preces atpakaļatdošanas.

Kāds ir PEPCO preču garantijas periods?

PEPCO veikalos iegādāto preču garantijas periods ir 2 gadi. Ja garantijas perioda laikā esat konstatējuši kādus kvalitātes defektus, iesakām iesniegt sūdzību jebkurā veikalā. Vairāk informācijas var atrast ŠEIT.

Kā varu sūdzēties par PEPCO veikalā pirktu preci?

Mēs pieņemam sūdzības visos PEPCO veikalos. Jums tikai jāatnes brāķa prece, jāuzrāda pirkuma apliecinājums (čeks, kartei piesaistītā bankas konta izraksts) vai jāierodas kopā ar liecinieku, kurš apstiprinās pirkšanas faktu, un jāaizpilda sūdzības veidlapa. Mēs izskatīsim jūsu sūdzību likumā noteiktajā 14 dienu termiņā. Vairāk informācijas var atrast ŠEIT.

Esmu iesniegusi/-dzis sūdzību, kas tika noraidīta. Kā varu rīkoties?

Ja jūsu sūdzība tika noraidīta un jūs nepieņemat šādu lēmumu, jums ir tiesības šo lēmumu pārsūdzēt PEPCO veikalā. Šajā procesā tiek ievēroti tādi paši noteikumi kā parastas sūdzības gadījumā.

Kāda ir atšķirība starp atpakaļatdošanu un sūdzību?

Atpakaļatdošanu var veikt 30 dienu laikā pēc pilnas vērtības preces iegādes, ar preces oriģinālo birku un čeku kā pirkuma pierādījumu. Savukārt sūdzību par jebkuru nepilnas vērtības (lietotu) preci pircējam ir tiesības iesniegt 2 gadu laikā pēc iegādes, ja tiek konstatēti kādi kvalitātes defekti. Sūdzības var iesniegt, pamatojoties uz čeku, bankas konta izrakstu vai liecinieka apliecinātu pirkšanas faktu. Gan atpakaļatdošanu, gan sūdzības iesniegšanu var veikt jebkurā PEPCO veikalā.

Kā varu iesniegt sūdzību vai atsauksmi?

Sūdzības un atsauksmes var iesniegt, izmantojot saziņas veidlapu, kas pieejama mūsu tīmekļa vietnē, un nosūtot ziņu uz adresi: klients.lv@pepco.eu vai – tieši veikalā – aizpildot klientu aptaujas veidlapu, ko pircējam pēc pieprasījuma izsniedz pie kases.

Preces

Kur es varu uzzināt par preču pieejamību veikalos?

Aktuālāko informāciju par preču pieejamību veikalos varat saņemt rakstot uz klients.lv@pepco.eu vai apmeklējot kādu no veikaliem.

Vai man ir iespēja rezervēt kādu preci PEPCO veikalā?

Ir iespēja preci rezervēt veikalā, kurā plānojiet to iegādāties.

Vai reklamētās preces ir pieejamas visos veikalos?

Reklamētās preces ir pieejamas visos veikalos no akcijas sākuma brīža tik ilgi, kamēr tās ir krājumā.

Vai visas tīmekļa vietnē reklamētās preces ir pieejamas katrā veikalā?

Tiešsaistes (ne bukleta) piedāvājums var atšķirties no konkrētajā veikalā pieejamā krājuma (dažas preces var būt pieejamas tikai noteiktās pārdošanas vietās). Lūdzu, ņemiet vērā, ka fotoattēlos tīmekļa vietnē redzami preču paraugi, un tie var nedaudz atšķirties no faktiskajām precēm.

Cik biežas ir jūsu piegādes?

Piegādājam preces saviem veikaliem 3 vai 4 reizes nedēļā. Piegādes dienas katrā veikalā var būt atšķirīgas.

Kur es varu apskatīt jaunāko PEPCO preču piedāvājumu?

Jūs varat atrast jaunāko PEPCO preču piedāvājumu mūsu mājaslapā, bukletos un Facebook PEPCO Latvija lapā.

Kur varu atrast informāciju par izpārdošanu?

Informācija par aktuālajām izpārdošanām ir pieejama drukātajos bukletos, tīmekļa vietnē un mūsu oficiālajā Facebook profilā.

Pakalpojumi un norēķināšanās

Vai varu iegādāties PEPCO dāvanu karti?

Šobrīd nav pieejams iegādāties dāvanu kartes.

Vai PEPCO piedāvā beznodokļa pakalpojumu?

Jā, vairāk informācijas par šo pakalpojumu ir pieejams ŠEIT.

Vai PEPCO veikalā varu saņemt PVN rēķinu?

PVN rēķinu par iegādātajām precēm varat saņemt visos PEPCO veikalos. Rēķini tiek izsniegti saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem 7 dienu laikā pēc iegādes datuma, pamatojoties tikai un vienīgi uz fiskālo čeku.

Vai varu saņemt PVN rēķina dublikātu?

Jā, to variet saņemt veikalā, kurā iegādāta prece vai sazinoties ar mūsu palīdzības dienestu: klients.lv@pepco.eu.

Vai varu saņemt čeka kopiju?

Nē, čeki tiek izdrukāti tikai vienu reizi, kad veikts pirkums, un tos nevar ne dublēt, ne kopēt.

Vai varu veikalā atbrīvoties no izlietotajām baterijām?

Jā, mūsu veikalā ir pieejama tvertne baterijām.

Sadarbība

Kur varu sūtīt piedāvājumus nomas jautājumos?

Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot mūsu tīmekļa vietnē pieejamo veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet virsrakstā “Nomas sadarbība”.

Kur varu sūtīt piedāvājumus sadarbības jautājumos?

Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot mūsu tīmekļa vietnē pieejamo veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet “Administrācija”. Jūsu ziņa tiks nosūtīta atbilstošajai nodaļai.

Kā varu pieteikties darbam PEPCO veikalā?

Visi pašreizējie veikalu darba piedāvājumi ir atrodami mūsu tīmekļa lapā Karjera. Pieteikumus var iesniegt ar mūsu tīmekļa vietnes starpniecību vai veikalā, kurā jūs vēlaties strādāt. Ja jums ir kādi papildu jautājumi par atlases procesu, lūdzu, izmantojiet mūsu tīmekļa vietnē pieejamo saziņas veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet virsrakstā “Atlase”.

Kā varu pieteikties darbam PEPCO galvenajā birojā?

Visi pašreizējie galvenā biroja darba piedāvājumi ir atrodami mūsu tīmekļa lapā Karjera. Pieteikumus var iesniegt ar mūsu tīmekļa vietnes starpniecību. Ja jums ir kādi papildu jautājumi par atlases procesu, lūdzu, izmantojiet mūsu tīmekļa vietnē pieejamo saziņas veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet virsrakstā “Atlase”.

Kur varu atrast vairāk informācijas par darbu PEPCO?

Lūdzu, apmeklējiet tīmekļa lapu Karjera. Tur atradīsiet visu pamatinformāciju par darbu dažādās jomās un mūsu uzņēmuma nodaļās. Ja jums ir kādi papildu jautājumi, lūdzu, izmantojiet mūsu tīmekļa vietnē pieejamo saziņas veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet virsrakstā “Atlase”.

Vai PEPCO piedāvā praktikantu vietas?

Lūdzu, apmeklējiet tīmekļa lapu Karjera. Tur atradīsiet informāciju un darba piedāvājumus par praktikantu vietām PEPCO. Ja jums ir kādi papildu jautājumi, lūdzu, izmantojiet mūsu tīmekļa vietnē pieejamo saziņas veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet virsrakstā “Atlase”.

Nesaņemu atbildi uz savu pieteikumu. Kā varu rīkoties?

Ja jums ir kādi papildu jautājumi par atlases procesu, lūdzu, aizpildiet mūsu tīmekļa vietnē pieejamo saziņas veidlapu. Lūdzu, atzīmējiet virsrakstā “Atlase”.

Klientu serviss

Jums ir jautājums? Uzrakstiet mums!
Mūsu klientu servisa darbinieki priecāsies sniegt atbildes.
Šobrīd mēs neesam pieejami.

Jums varētu patikt arī


Kāpēc ir vērts iepirkties PEPCO?

Mēs esam tuvu Jums

Vairāk nekā 30 veikalu visā valstī.

Vienmēr zemas cenas

PEPCO Jūs atradīsiet visu vajadzīgo zemās cenās.

Plaša izvēle

PEPCO Jūs atradīsiet plašu preču klāstu sev, ģimenei un mājai.

Pērciet bez bailēm

Jums ir tiesības atgriezt preces 30 dienu laikā jebkurā veikalā valstī.

Apbalvojumi un atzinības